ट्याटु क्रेज

कान्तिपुर संवाददाता

काठमाडौँ — देशको पूर्वसीमा सहर काँकडभिट्टामा बस्छन् सागर मगर । खासमा उनी चित्रकार हुन् । देही आर्ट ग्यालेरीका संस्थापक सदस्य हुन् । २५ वर्षीय उनी चित्र कोर्दाकोर्दै ट्याटु आर्टिस्ट बन्न पुगे ।

उनी पाँच वर्षअघि स्थानीय पशुपति माविमा चित्रकला पढाउँथे । अर्को स्कुल लोफोफोरस माविले चित्रकला प्रतियोगिता आयोजना गरेको थियो । प्रतियोगिताको मुख्य निर्णायक थिए, सीमापारिको सहर सिलिगुडीका कलाकार सुरज विश्वकर्मा । प्रतियोगितामा सागरले पनि भाग लिएका थिए । सुरजलाई सागरको चित्र औधी मन पर्‍यो । सुरजले बोलाएर भनेछन्, ‘भाइ तिमीसँग चित्र बनाउने राम्रो कला रहेछ, ट्याटु बनाउन पनि सिक, राम्रो हुन्छ ।’


सुरजको हौसलापछि उनी ट्याटु सिक्न हौसिए । करिब दुई महिना सिलिगुडी धाए । तीनमहिने कोर्स उनले दुई महिनामै पूरा गरिदिए । त्यही सीपलाई उनले पेसाका रूपमा अँगालेका छन् । उनले व्यावसायिक रूपमै ट्याटु पार्लर सुरु गरेका छन् । हालै काँकडभिट्टाको सुपारी लाइनमा यिनले ‘आई डु इंक’ नामक ट्याटु पार्लर सुरु गरे । सुरजले नै पार्लरको उद्घाटन गरेका थिए ।

Yamaha


ट्याटु पार्लर खोलेपछि सुरजले भने, ‘सागर प्रतिभाशाली कलाकार हुन्, उनले कलाकारितालाई पेसाका रूपमा अँगालेका छन्, चित्र कोरेर पनि बाँच्न सकिन्छ भन्ने उदाहरण पनि दिएका छन् ।’ देही आर्टका विद्यार्थी बलराम बस्नेतसँगको सहकार्यमा सागरले करिब ५ लाख रुपैयाँ खर्चिएर ट्याटु पार्लर सञ्चालनमा ल्याएका हुन् । यहाँ उनले ट्याटु खोप्ने काम मात्रै गर्दैनन्, ट्याटु खोप्न सिकाउँछन् पनि ।


उनी ट्याटु खोपेको प्रतिइन्च हजार रुपैयाँ लिन्छन् । खोप्न सिकाएको चाहिँ ३०–४० हजार बुझ्छन् । ‘युवा पुस्तामा ट्याटु मोह बढ्दो छ,’ सागर सुनाउँछन्, ‘युवालाई लक्षित गरेर काम सुरु गरेका हौं ।’ ट्याटुप्रति समाजको दृष्टिकोण पनि फेरिँदो छ । समाजका लब्ध प्रतिष्ठितहरूले पनि ट्याटु खोप्न थालेका छन् । यसले उनीहरूलाई थप हौसला मिलेको छ । ‘पहिला ट्याटु खोप्ने सबैलाई दुव्र्यसनीका रूपमा हेरिन्थ्यो,’ सागर भन्छन्, ‘अहिले समाजको दृष्टिकोण बदलिँदै गएको छ ।’


उनको पसलमा ट्याटु खोप्नेको भीड बाक्लै हुन्छ । झापादेखि छिमेकी सिलिगुडी, बागडोग्रा, दार्जिलिङ र सिक्किमसम्मका मानिस ट्याटु खोप्न आउँछन् । देही आर्ट ग्यालेरीका अध्यक्ष छितेन शेर्पाले चित्रकारिताप्रति समाजको नजरीया अझै बदलिन बाँकी रहेको सुनाए । थपे, ‘समाजले चित्र त बुझेको छैन, ट्याटुलाई बुझ्न समय लाग्छ ।’


ट्याटुको क्रेजी सञ्जीव राई भन्छन्, ‘समाजले ट्याटुलाई बुझ्न थालेको छ, यो हाम्रा लागि खुसीको कुरा हो ।’ करिब १० वर्षअघि नै शरीरका विभिन्न भाग ट्याटुले रंगाएका सञ्जीवले समाजको हेपाहा प्रवृत्ति सहनुपर्‍यो । ‘ट्याटु खोप्नेलाई समाजले नराम्रो नजरले हेथ्र्यो,’ उनको अनुभव छ, ‘तर, अहिले अभिभावकहरूले नै ट्याटु खोपेर इच्छा पूरा गर्ने गरेको पनि
पाइएको छ ।’
–पर्वत पोर्तेल

Esewa Pasal

प्रकाशित : जेष्ठ ११, २०७५ ११:०७
ADVERTISEMENT
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

अब्बल एड

सजना बराल

काठमाडौँ — बेलायत, स्वीडेन, फ्रान्स, नेदरल्यान्ड्स लगायत विभिन्न मुलुकका विभिन्न सहरमा एड सिरनको कन्सर्ट हुँदै छ । त्यहाँ भएकाहरूले एडलाई प्रत्यक्ष सुन्न चाहे पनि अब त्यो सम्भव छैन । किनभने यी कन्सर्टका टिकट ‘सोल्ड आउट’ भइसकेको छ ।

अबको ६ महिनासम्म एड पूरा व्यस्त छन् । तीन महिनापछिको कन्सर्टका लागि पनि टिकट पाउन मुस्किल छ । उनको कार्यक्रम भन्नासाथ टिकट तुरुन्तै बिक्री भइहाल्छ । यसबाट एडको लोकप्रियता छर्लंग हुन्छ । लोकप्रियताको मापनमा प्रदान गरिने ‘बिलबोर्ड म्युजिक अवार्ड’ मा एडले आइतबार सर्वाधिक विधामा ट्रफी जित्नु अनौठो भएन ।


अमेरिकाको लास भेगसमा आयोजित अवार्ड वितरण समारोहमा एडले ६ वटा विधामा सफलता हात पारे । तर, उनी कार्यक्रममा उपस्थित थिएनन् । उनको रेकर्डेड प्रस्तुतिले भने बिलबोर्डको माहोल तरंगित बनाइदियो । सन् २०१७ को ‘गलवे गर्ल...’ गीतमा आइरिस फोक ब्यान्ड ‘बिओगा’ ले यसरी साथ दियो कि एडको प्रस्तुति सर्वाधिक उत्कृष्टमध्ये एक बन्न पुग्यो ।


बेलायती गायकले सन् २०१७ को ‘डिभाइड’ () एल्बम र यसमा समाविष्ट ‘सेप अफ यु...’ गीतका लागि टप आर्टिस्ट, टप मेल आर्टिस्ट, टप रेडियो सङ, टप हन्ड्रेड आर्टिस्ट, टप सङ सेल्स आर्टिस्टजस्ता ठूला विधामा अवार्ड जिते । र्‍यापर केन्ड्रिक लमार र गायक ब्रुनो मार्ससहित उनी सर्वाधिक १५ विधामा मनोनयनमा परेका थिए । र्‍याप र आर एन्ड बीतिर क्रमश: केन्ड्रिक र ब्रुनोको एकाधिर रह्यो भने महिलामा टेलर स्विफ्ट टप आर्टिस्ट घोषित भइन् ।


सन् २०१५ को बिलबोर्ड अवार्डमा एड पाँच वटा विधामा मनोनयनमा परेका थिए । त्यो बेला उनको दोस्रो एल्बम ‘मल्टिप्लाई’ () का ‘सिङ...’, ‘थिंकिङ आउट लाउड...’, ‘फोटोग्राफ...’ जस्ता गीत चर्चित थिए । यद्यपि, अवार्डमा उनले एउटा पनि ट्रफी पाएनन् । यसको तीन वर्षपछि अर्थात् यसपटक उनी यति जोसिलो पाराले आए कि बिलबोर्डका सबै मुख्य अवार्ड कब्जा गरिदिए । यसलाई एडको ठूलो फड्को मानिएको छ ।


गीत–संगीतको विवरण (चार्ट) तयार पार्ने बिलबोर्डमा एडले हालै एउटा कीर्तिमान कायम गरेका थिए । टप टेन हिट्समा उनका ‘पर्फेक्ट...’ र ‘सेप अफ यु...’ सबैभन्दा लामो समय टिकिरहन सफल गीत बने । यी गीत क्रमश: २६ र ३३ हप्तासम्म काउन्ट डाउनबाट हटेनन्, जुन पहिलोपटक भएको बिलबोर्डको भनाइ छ । आधा वर्षभन्दा बढी समयसम्म ‘सेप अफ यु...’ हिट गीतका रूपमा तालिकामा रहिरह्यो ।


पछिल्लो समय युट्युबतिर पनि एड छाइरहेका छन् । गत वर्ष सार्वजनिक गरेको ‘सेप अफ यु...’ को म्युजिक भिडियोले छोटो समयमा अर्बौं भ्युज हासिल गरेको थियो । अहिले त एडले युट्युबबाटै ९४ हजारदेखि १५ लाख अमेरिकी डलर मासिक आम्दानी गर्छन् । यही साता प्रकाशित बेलायतका सर्वाधिक धनी संगीतकर्मीको सूचीमा उनको नाम दोस्रो स्थानमा आयो । सन्डे टाइम्सको बेलायतको ३० वर्षमुनिका सर्वाधिक धनीको सूचीमा कम उमेर समूहमा गायिका एडलपछि थिए, एड ।


एडले यसपालि बिलबोर्डमा सम्पूर्ण विधामध्येको ठूलो ‘टप आर्टिस्ट’ मा पकड जमाए पनि यसअघि उनलाई प्राय: पप विधामा अब्बल मानिँदै आएको थियो । पपबाटै उनले चार वटा ग्रामी अवार्ड जितिसकेका छन् । अब भने आफू विधा फेर्ने सोचमा रहेको उनले बिलबोर्ड म्यागजिनसँगको हालैको अन्तर्वार्तामा बताएका थिए । ‘सधैं पप संसारमै बस्नु खतरनाक कुरा हुन्छ,’ उनले भनेका छन्, ‘श्रोताहरूको बढ्दो विश्वास पूरा गर्न नसकिएला । अबको एल्बममा म फरक सुनिनेछु ।’
–एजेन्सीको सहयोगमा

sazna07@gmail.com

प्रकाशित : जेष्ठ ११, २०७५ ११:०७
पूरा पढ्नुहोस्
ADVERTISEMENT
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT