महँगा हिरो

सुशील पौडेल

काठमाडौँ — चर्चाले कलाकारको पारिश्रमिकमा प्रत्यक्ष फाइदा पुर्‍याउने गर्छ । ‘भर्चुअल सोसाइटी’ को अहिलेको जमानामा सामाजिक सञ्जालमा देखिने कलाकारको फ्यान फलोइङ र उसका कामले सिर्जना गर्ने ट्रेन्डिङले सेलिब्रिटी निर्धारण गरिरहेको छ । पछिल्ला वर्ष नेपाली फिल्मका हिरो/हिरोइनको क्रेज पनि बढ्दो छ ।

जसको प्रतिछाया उनीहरूले लिने पारिश्रमिकमा देखिने गरेको छ । जबकी कुनै बेला राजेश हमालको रजगज चल्दा पनि उनले पारिश्रमिक दुईदेखि तीन लाख रुपैयाँ बढाएनन्, बरु धेरैभन्दा धेरै फिल्ममा खेलिदिए । यतिबेला हिरो, हिरोइनमा हतारिएर फिल्म नखेल्ने र खेल्दा मोटै रकम लिने ‘ट्रेन्ड’ बढ्दो छ ।


अनमोल केसी (रु. ३०–३५ लाख)
‘होस्टेल’ फिल्मबाट नायकमा डेब्यु गरेका अनमोल यसबीचको पाँचवर्षे करिअरमा नेपाली फिल्म क्षेत्रकै सर्वाधिक महँगा कलाकार दरिएका छन् । स्वयं अनमोल भने सामाजिक सञ्जालमा उतिसारो सक्रिय छैनन् । फेसबुक, ट्वीटरमा उनका भेरिफाइट अकाउन्ट नभए पनि फेक अकाउन्ट बनाएर लाइक्स बटुल्नेको बाढी छ । अनमोल केसीको नाममा खोलिएको एक पेजमा ३ लाख २४ हजार फलोअर्सदेखि एक लाख कटेका नै उनका नामका तीन वटा फेक पेजहरू छन् । इन्स्टाग्राममा उनका दुई लाख बढि फलोअर्स छन् ।

Yamaha


अनमोलले ‘कृ’ मा त्यसताकाको सर्वाधिक २० लाख रुपैयाँ पारिश्रमिक लिएको खबरले सनसनी मच्चाएको थियो । त्यसपछि प्रतिस्पर्धी कलाकारले पनि आफ्नो रेटमा वृद्धि गरे । यतिबेला निर्देशक मिलन चाम्सको ‘ब्याचलर बन्टी’ र झरना थापाको ‘ए मेरो हजुर ३’ मा अनमोल अनुबन्धित छन् । ‘ब्याचलर बन्टी’ मा ३०–३५ लाख रुपैयाँ लिएका अनमोलले थापाको
फिल्मलाई पनि उस्तै रकम लिएको बताइन्छ ।


अनमोल स्टारडमलाई टिकाइरहन सकेकैले महँगा कलाकारमा निरन्तर दरिन सकेको बताइन्छ । खासगरी टिनएजर्समाझ चर्चित उनका फिल्मले सुरुआतमा देखिएको हाउसफुलले व्यापारको ल्याकत राख्छन् । ‘अनमोलसँग जो निर्माता पनि फिल्म बनाउन लालायित हुन्छन्,’ निर्देशक झरनाले भनिन्, ‘उसको फ्यान फलोइङ, स्टारडमले गर्दा पनि उसमा गरेको लगानी सुरक्षित हुन्छ भन्ने लाग्छ ।’


अर्का निर्देशक मिलन पनि अभिनय सुधार्नुपर्ने हुँदाहुँदै पनि अनमोलको मिहिनेती स्वभाव, हतपत नखुल्ने, चकलेटी अनुहार, केटी फ्यानले गर्दा उनलाई सर्वाधिक रकम तिर्न निर्माताहरू इच्छुक देखिएको ठान्छन् ।

प्रदीप खड्का (रु. २२ लाख)
रियालिटी शो ‘खोजी प्रतिभाको’ मार्फत अभिनयमा आएका प्रदीपले ‘इश्केप’ बाट डेब्यु गरेका भए पनि त्यसमा उनी खासै नोटिस भएनन् । ‘प्रेमगीत’ ले उनको उचाइ एकाएक चुल्यायो । एकातिर चकलेटी हिरोबाट आर्यन सिग्देलको क्रेज सेलाउँदै जानु र विकल्पमा प्रदीपको उदय हुनु लगभग एकै समय हो ।


निर्देशक मिलन चाम्सकै फिल्म ‘लिलिबिली’ मा उनी १५ लाख रुपैयाँसहित म्यानमार, बर्मा र बैंककको प्रदर्शन अधिकार लिएर अनुबन्धित भएपछि ‘कृ’ मा २० लाख रुपैयाँ लिएका अनमोलको भन्दा धेरै रकम भनेरसमेत प्रचारबाजी भयो । यतिबेला उनी उज्ज्वल घिमिरेको निर्देशन रहने ‘लभ स्टेसन’ मा पनि मोटै रकम लिएर खेल्न राजी भएको बताइन्छ ।
चकलेटी अनुहार, मीठो मुस्कान, सर्लक्क र फूर्तिलो जीउडाल प्रदीपको आवरणका विशेषता हुन् भने अभिनयमा पनि राम्रा कलाकार हुनु समकक्षीमाझ उनको पृथक् विशेषता बनिरहेको छ । उनका फिल्मले पनि प्रारम्भिक व्यापार गर्नुमा प्रदीपकै स्टारडम र ठूलो फ्यान सर्कल रहेको पुष्टि गर्छ । ‘लिलिबिली’ मा सँगै काम गरेका मिलन चाम्सले प्रदीपको अभिनयलाई नराम्रो भन्न नमिल्ने तर्क गर्दै भन्छन्, ‘खासगरी उसमा आफ्नो फिल्मको सही प्रमोसन गर्न र कसरी हाइप बनाउन सकिन्छ भन्ने राम्रो ज्ञान छ । ऊ कतिपय कलाकार जस्तो नखरा पार्ने खालको छैन । एकदम सहज छन् ।’


पल शाह (रु. १५ लाख)
राजेश हमाल, विराज भट्ट वा निखिल उप्रेतीको जगजगी छँदा फिल्ममा ‘एक्सन ट्रेन्ड’ हाबी थियो । जति धेरै फाइट उति धेरै हिट भनेझैं अवस्था थियो । त्यसमा पनि एक मुक्काले दस जनालाई ढलाउन सक्ने हमालको मुक्का वा स्टन्ट देखाएरै दर्शक चकित पार्ने उप्रेतीको शैली अहिलेको स्वादमा पर्दैन । बरु लभस्टोरी फिल्म र कोरियन लुक्सका हिरो/हिरोइन अहिले चल्तीमा छन् । त्यसैले पनि पल शाह उच्च माग रहेका कलाकारमा तेस्रोमा आउँछन् । उनको फिल्म छ्यापछ्याप्ती भने छैन ।


एक टीभीमा भिजुअल इडिटरका रूपमा काम गर्दागर्दै म्युजिक भिडियो खेल्न पुगेका पललाई पछि विकास आचार्यले ‘नाई नभन्नु ल ४’ मा खेलाए । त्यसपछि सुदर्शन थापाले ‘म यस्तो गीत गाउँछु’ बाट हाइप दिलाए । पलले त्यसपछि आफ्नो भाउ यतिसम्म बढाइदिए कि स्वयं सुदर्शनले नै निर्माण घोषणा गरिसकिएको ‘म यस्तो गीत गाउँछु’ को सिक्वेलमा पललाई अनुबन्ध गर्न नै सकेनन् । स्रोतका अनुसार सिक्वेलका लागि उनले १५ लाख रुपैयाँको माग गरेका थिए । तर त्यसपछि पलको ‘जोनी जेन्टलम्यान’ फ्लप भयो भने मल्टिस्टारर भएकैले ‘शत्रु गते’ चल्दा पनि त्यसको जश एक्लैले पाएनन् । यतिबेला पलले बरु फिल्म खेलेका छैनन्, तर आफ्नो भाउ पनि घटाएका छैनन् ।


टिनएजर्स दर्शकमाझ पलको छवि पनि राम्रो छ । ‘म यस्तो गीत गाउँछु’ ले उनलाई लभर–ब्वाईका रूपमा स्थापित गरिदियो भने ठीकठाकको अभिनय र नृत्यमा केही सिपालु भएकैले पललाई मन पराउनेको संख्या पनि ठूलो छ । जसले गर्दा फिल्म निर्माता उनलाई मोटै रकम दिएर भए पनि अनुबन्ध गराउन चाहन्छन् ।

दयाहाङ राई, सौगात मल्ल, विपिन कार्की (रु. १०–१५ लाख)
यी तीनै जना कलाकार हिरो कम अभिनेता ज्यादा हुन् । र, सबैको पृष्ठभूमि रंगमञ्च हो । रंगकर्मीलाई फिल्मकर्मीहरू ‘नाटक बढी गर्छ’ भनेर होच्याउने परिपाटीमा दयाहाङ, सौगात र विपिनको फिल्ममा आगमनले रोकियो । जीवन्त र यथार्थपरक अभिनय शैलीको अनुशरणले नै उनीहरूलाई ‘हिरो जोन’ भन्दा बाहिरको ठूलो दर्शक घेरामाझ लोकप्रिय बनायो ।


राम्रो कलाकार भनेर पछ्याउने यिनका फ्यानले समेत पछिल्लो समय दयाहाङ, सौगातहरू राम्रो फिल्मका लागि भन्दा राम्रो पैसाका लागि फिल्म खेल्न थालेको भन्दै आलोचना गर्छन् । तर अझै पनि दयाहाङ, सौगातलाई ८ देखि १० लाख रुपैयाँमा फिल्म खेलाउन चाहने निर्माताको लामो लर्को नै छ । ‘पशुपति प्रसाद’ र ‘जात्रा’ ले एकाएक लाइमलाइटमा ल्याएका विपिनले सौगात र दयाहाङ जस्तो बग्रेल्ती फिल्म नखेले पनि पछिल्लो ‘प्रसाद’ बाट भने १५ लाख रुपैयाँ पारिश्रमिक लिएका थिए । फिल्मका निर्देशक दिनेश राउतले भने उक्त रकम आफूहरूले विपिनका लागि भन्दा पनि आफ्नो पात्रका लागि लगानी गरेको टिप्पणी गर्दै भने, ‘हो, त्यो पात्रलाई विपिनले बाहेक अन्य कलाकारले सायदै न्याय गर्न सक्थे होलान् ।

हामीलाई उनी नै चाहिने थियो । त्यसैले मागअनुसारको रकम दिएका हौं ।’ त्यसो त अरू फिल्ममा पनि विपिनले यही दरभाउ चलाउलान् भन्नचाहिँ नसकिएला ।

sushilpaudel2@gmail.com

प्रकाशित : श्रावण २५, २०७५ १०:५०
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्
ADVERTISEMENT

बायोपिक लहर

अभिनेता सञ्जय दत्तको जीवनीमा आधारित बायोपिक सञ्जुले तीन हप्तामा भारू ३ सय करोडको व्यापार गरिसकेको छ । त्यसो त यसलाई कतिपय समीक्षकले इमानदार नभई बनाइएको बायोपिक पनि भनेका छन् ।
यतिबेला हलिउडदेखि बलिउडसम्म बायोपिकको लहर चलिरहँदा नेपालमा पनि बायोपिक बनाउने लहर देखिन थालेको छ ।
सुशील पौडेल

काठमाडौँ — यतिबेला मिलन चाम्स निर्देशित फिल्म बोबी राम्रै दर्शकको साथ पाएर चलिरहेको छ । यसमा एउटा भुइँमान्छे जोडीको कथा समेटिएको छ । आम रूपमा नचिनिएका उमेश थापा र कविता गुरुङको प्रेम, विवाह र संघर्ष समेटिएको बोबीलाई निर्देशक चाम्स बायोपिक भन्न रुचाउँछन् । त्यसो त केही अघि उनै चाम्सले दृष्टिविहीन सृष्टि केसीको जीवनीलाई नै उतारेर बनाएको ब्लाइन्ड रक्स पनि आएको थियो । त्यो फिल्म भने खासै चलेन ।

प्राय: बायोपिक फिल्म कुनै प्रख्यात वा कुख्यात व्यक्ति जसको जीवनबारे धेरैको चासो अडिएको हुन्छ, तिनैमा आधारित रही बनाइन्छ । नेपालमै पनि १९ वर्षअघि आदिकवि भानुभक्त होस् वा वीर गणेशमान आएका थिए । सात वर्षअघि गायक भक्तराज आचार्यको जीवनीमा आचार्य बनेको थियो । तर यी सबै फिल्मले व्यावसायिक रूपमा हावा खाएपछि बायोपिक फिल्म बनाउन हत्तपत्त कसैले आँट गर्न सकेनन् ।


यतिबेला हलिउडदेखि बलिउडसम्म बायोपिकको लहर चलिरहँदा नेपालमा पनि बायोपिक बनाउने लहर देखिन थालेको छ । थाहा आन्दोलनका अभियन्ता रूपचन्द्र विष्टमाथि बनेको रुदाने रिलिजका क्रममा छ भने शंखधर साख्वाको जीवनीमा आधारित एनिमेटेड फिल्म द लिजेन्ड अफ शंखधर पनि निर्माण भइसकेको छ ।


झमक घिमिरेको जीवनीमा आधारित रही जीवन काँडा कि फूल बायोपिक पनि बनिसकेर रिलिजका क्रममा छ भने राजा सहलेसको जीवनीमा रही अर्को बायोपिक सहलेसको पनि निर्माण घोषणा गरिएको दुई वर्ष भइसकेको छ । तर उक्त बायोपिक अझै प्रि–प्रोडक्सन चरणमै थन्किएको छ । गत वर्ष निर्माता सन्तोष सेनले पूर्वयुवराज दीपेन्द्र शाहबारे विवेककुमार शाह लिखित ‘मैले देखेको दरबार’ मा आधारित रही दीपेन्द्र सरकार बनाउने घोषणा गरेका थिए । यसको निर्माणको पनि टुंगो भने अझै लागेको छैन ।


अधिकांश फिल्मकर्मी अझै पनि नभनिएको कथाबारे फिल्म बनाइरहँदा केहीले भने पहिले नै धेरै थाहा पाइसकिएका र चिनिएका चर्चित पात्रलाई लिएर फिल्म बनाउन कस्सिन थालेका छन् । बलिउडमा बायोपिकको ट्रेन्ड यतिबेला निकै फस्टाएको छ । सिल्क स्मिताको जीवनीमा आधारित द डर्टी पिक्चर्स वा सात पटकको राष्ट्रिय च्याम्पियन धावक पान सिंह तोमरमाथिको फिल्म व्यावसायिक हिट र समीक्षात्मक रूपमा अब्बल मानिएपछि बलिउडमा बायोपिकको खेती यतिबेला फस्टाएको छ । त्यसयता खेलाडीकै जीवनीमा आधारित भई ‘मेरी कोम’, ‘भाग मिल्खा भाग’, ‘दंगल’, ‘एम एस धोनी : द अनटोल्ड स्टोरी’, ‘सचिन : अ विलियन ड्रिम्स’ बनिसकेका छन् । त्यसबाहेक पनि ‘मंगल पाण्डे : द राइजिङ’, ‘गान्धी’, ‘नीरजा’, ‘नेताजी सुवासचन्द्र बोस’ जस्ता बायोपिकले भारतमा मात्रै नभई विदेशी बक्स–अफिसमा समेत कमाल देखाइसकेका छन् ।


अभिनेता सञ्जय दत्तको जीवनीमा आधारित बायोपिक सञ्जुले तीन हप्तामा भारु ३ सय करोडको व्यापार गरिसकेको छ । त्यसो त यसलाई कतिपय समीक्षकले इमानदार नभई बनाइएको बायोपिक पनि भनेका छन् । उनीहरू फिल्मले सञ्जयका नराम्रा पक्षलाई ढाकछोप गर्न मिडियालाई जबर्जस्ती खलपात्र बनाइएको र सञ्जयसँग जोडिएका कैयन् खराब घटनालाई नजरअन्दाज गरिएको आरोप लगाउँछन् । जेहोस्, राजकुमार हिरानीले सञ्जुमा जति पोको पारेर सञ्जयको जीवनी दिए, दर्शकले भने खुबै रुचाइदिए ।


कतिपय आलोचकहरू हलिउडले भन्न बाँकी सामाजिक कथावस्तु नै पाउन छोडेकाले साइन्स फिक्सन, एनिमेटेड फिल्म र सुपरम्यानमा आधारित फिल्ममा आफूलाई केन्द्रित गरिरहेको टिप्पणी गर्छन् । बलिउडलाई पनि अब कथाकै समस्या पर्न थालेको हो त ? किनभने भारतीयका फिल्मकर्मी पनि डाकु वीरप्पनदेखि पूर्वप्रधानमन्त्री मनमोहन सिंहसम्मका बायोपिकमा लागेका छन् ।


हलिउडमा पनि बायोपिकको लहर राम्रै फस्टाएको छ । महात्मा गान्धीदेखि चार्ली च्याप्लिन, म्याल्कोम एक्स, मोहम्मद अली, अब्राहम लिंकनलगायत कैयन् चर्चित नेता, अभियन्ता वा व्यक्तिका बायोपिक बनेका छन् । बनेका मात्रै छैनन्, दर्शकलाई राम्रैसँग रिझाउन सफल पनि छन् ।

उत्कृष्ट बायोपिक
१. अमाडिअस
जीवनी : संगीतकार बुल्फग्याङ अमाडिअस मोजार्ट
निर्देशक : मिलोस फोरम्यान
२. गान्धी
जीवनी : महात्मा गान्धी
निर्देशक : रिचार्ड एटेनवर्ग
३. लरेन्स अफ अरेबिया
जीवनी : टी ई लरेन्स
निर्देशक : डेविड लिन
४. माल्कोम एक्स
जीवनी : माल्कोम एक्स
निर्देशक : स्पाइक ली
५. सिन्डलर्स लिस्ट
जीवनी : ओस्कार सिन्डलर्स
निर्देशक : स्टेभन स्पिलवर्ग
६. रेजिङ बुल
जीवनी : बक्सर जेक ला मोट्टा
निर्देशक : मार्टिन स्कोर्सिस
७. गुडफिलाज
जीवनी : हेनरी हिल
निर्देशक : मार्टिन स्कोर्सिस
८. द किङ्स स्पिच
जीवनी : राजा जर्ज छैटौं
निर्देशक : टम हुपर
९. ब्रेभहार्ट
जीवनी : विलियम वालेस
निर्देशक : मेल गिब्सन
१०. प्याट्टन
जीवनी : जर्ज एस प्याट्टन
निर्देशक : फ्रयांकलिन जे साफनर
–आईएमडीबी

sushilpaudel2@gmail.com

प्रकाशित : श्रावण ११, २०७५ १०:५२
पूरा पढ्नुहोस्
ADVERTISEMENT
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT