बम्बई टु मुम्बई

फिल्म र वेब सिरिजको दुनियाँमा थोरै रमाउनेका लागि नेटफ्लिक्स दैनिक जीवनको अभिन्न पक्ष बनिरहेको छ । यो भिडियो स्ट्रिमिङ साइट फिल्मको विश्वव्यापी भण्डार नै हो ।
हिन्दी भाषीमाझ मात्र होइन, संसारका झन्डै १ सय ९० देशमा धमाका मच्चाइरहेको छ, नेटफ्लिक्सको पहिलो इन्डियन ओरिजिनल वेब सिरिज सेक्रेड गेम्सले ।
हेलो शुक्रबार

काठमाडौँ — समाजमा आवेग छ, हिंसा छ, अन्याय छ, कुण्ठा छ, प्रेम छ, यौन छ । यिनै कुरालाई सिनेमामा जस्ताको त्यस्तै देखाउन खोज्छन्, बलिउड निर्देशक अनुराग कश्यप । तर संसारको सबभन्दा ठूलो लोकतान्त्रिक मुलुक भारतमा यो यथार्थ चित्रण पाच्य हुन्न । सेन्सरका नाममा अनुरागका फिल्ममाथि लगाम लगाइन्छ । त्यसैले अनुराग र सेन्सर बोर्डबीच लफडा परिरहन्छ ।

उनले जति फिल्म बनाएका छन्, सेन्सरले सबैलाई विवादित बनाइएको छ । उनी यस्तो ‘प्लेटफर्म’ को खोजीमा थिए, जहाँ आफूले सोचेको कथा निर्धक्क देखाउन पाइयोस् । अर्थात्, सेन्सर हुँदै नहोस् । अनुरागका लागि त्यस्तै वरदान बनेको छ, नेटफ्लिक्स ।


फिल्म र वेब सिरिजको दुनियाँमा थोरै रमाउनेका लागि नेटफ्लिक्स दैनिक जीवनको अभिन्न पक्ष बनिरहेको छ । यो भिडियो स्ट्रिमिङ साइट फिल्मको विश्वव्यापी भण्डार नै हो । त्यसैले हलको व्यापारलाई चौपट भइरहेको छ । अरूले बनाएको फिल्म किनेर आफ्नो साइटमा राख्दै आएको नेटफ्लिक्स केही समययता आफैं फिल्म र वेब सिरिज निर्माणमा लागेको छ । उसले पहिलो इन्डियन ओरिजिनल सिरिज बनाएको छ, सेक्रेड गेम्स ।

Yamaha


सेक्रेड गेम्सका दुई निर्देशकमध्ये एक हुन्, अनुराग । अर्का निर्देशक बलिउडमा फरक धारका फिल्म बनाइरहेका अनुरागकै साथी विक्रमादित्य मोट्वानी हुन् । जुलाई ६ बाट रिलिज भएको आठ एपिसोडको सेक्रेड गेम्स अहिले हिन्दी भाषी मात्र होइन, संसारका झन्डै १ सय ९० देशका दर्शकमाझ प्रिय बनिरहेको छ । अर्थात् नेटफ्लिक्सको इन्डियन डेब्यु दमदार भएको छ ।


सेन्सर नभएको अनुराग र विक्रमादित्यको सेक्रेड गेम्स कति यथार्थपरक होला ? काटमार र गालीगलौज त भइहाल्यो, न्युड दृश्य पनि उत्तिकै छन् तर यति कलात्मक र कथाको बहावअनुसार राखिएको छ कि ‘भल्गर’ लाग्दै–लाग्दैन । निर्देशकद्वयको सफलता हो यो । अनुरागले भनेका छन्, ‘सेन्सर बिनाका कन्टेन्ट निर्माण गर्नु हाम्रा लागि सपनाजस्तै थियो । सेक्रेड गेम्सबाट त्यही सपना पूरा भएको छ ।’ निर्देशक मात्र होइन, कलाकार पनि उस्तै धुरन्धर छन् । सैफअली खान, नवजुद्दिन सिद्धिकी, राधिका आप्टे, गीताञ्जली थापादेखि गिरीश कुलकर्नीसम्म ।


सन् २००६ मा इन्डो–अमेरिकन लेखक विक्रम चन्द्रले सेक्रेड गेम्स नामक उपन्यास लेखेका थिए । निकै प्रशंसा बटुलेको यस उपन्यासले भोडाफोन क्रसरोड बुक अवार्ड पनि जित्यो । सन् ८० र ९० को दशकमा बम्बईमा मौलाएको गुन्डागर्दी र धार्मिक द्वेषलाई बुनिएको छ यसमा । अझ गहिरिएर नियाल्ने हो भने बम्बई कसरी मुम्बई बन्यो भन्ने फेहरिस्त हो, सेक्रेड गेम्स ।


प्रहरी अधिकृत सरताज सिंह (सैफअली) लाई एउटा रहस्यमयी फोन कलमा ‘२५ दिनमा मुम्बई ध्वस्त हुने’ धम्की आउँछ । यो धम्की दिने अरू कोही नभएर, कुनै समय बम्बईमा आतंक मच्चाएका नामुद ग्याङस्टार गणेश गाइतोन्डे (नवाजुद्दिन) हुन्छन् । इमानदार भएर पनि विभिन्न कारणले सरताज सिंहको जागिर धरापमा पर्छ । तैपनि उनी गाइतोन्डेको अनुसन्धानमा लाग्छन्, सहर बचाउन । बिस्तारै यावत् स्वरूपमा रहस्यको पर्दाफास हुन थाल्छ । अनेक उपकथा र सहायक पात्र जोडिन्छन् । सन्स्पेन्स बढ्दै जान्छ । धर्म, राजनीति, सेक्स, फिल्मी दुनियाँ, दुई नम्बरी धन्दा, दमन अर्थात् हिजो बम्बईमा जे–जे थिए, सबथोक देख्न पाइन्छ, सेक्रेड गेम्समा ।


नवाजुद्दिन सिद्धिकी त सदाबहार बुलन्द भइहाले । गणेश गाइतोन्डेले अभिनेताका रूपमा उनको आयु अझ बढाएको छ । गाइतोन्डेको चरित्र चित्रण साँच्चै अद्भुत लाग्छ । पछिल्ला फिल्मबाट नमीठो अनुभव भोगेका सैफअलीलाई सेक्रेड गेम्सले धेरै हदसम्म राहत दिन्छ । चरित्रको मनोविज्ञानलाई समात्न सफल छन् उनी । खुफिया एजेन्सी ‘र’ की एजेन्ट बनेकी राधिकाले उस्तै राम्रो काम गरेकी छन् । यही सिरिजबाट ‘हटकेक’ बनेकी छन्, कब्रा साइत । ट्रान्सजेन्डर मोडलका रूपमा कब्राको अभिनयलाई भारतीय मिडियाले ‘साहसिक र ‘जादुयी’ भनेका छन् । तसर्थ कलाकारबाट सशक्त काम लिने मामलामा अब्बल छौं भनेर फेरि एकपटक प्रमाणित गरेका छन्, अनुराग र विक्रमादित्यले ।


खासमा सेक्रेड गेम्सलाई फिल्ममा ‘एडप्ट’ गर्न यसअघि नै एक हलिउड कम्पनीले स्वीकृति लिएको थियो । तर अढाई घण्टाको फिचर फिल्ममा पूरा किताब समेट्न सम्भव भएन । फिल्म निर्माण त्यहीं तुहियो । त्यसो भए, नेटफ्लिक्सको ६ घण्टा लामो आठ भागको सिरिजमा सबै कथा अटाइएको छ त ? छैन । उपन्यासको जम्मा एक चौथाइ कथा मात्र हो यो । सोही कारण नेटफ्लिक्सले दोस्रो सिजन बनाउँदै छ भन्ने चर्चा चलिरहेको छ । दर्शकको माग पनि त्यस्तै छ । औपचारिक घोषणा भएको छैन । तर, नेटफ्लिक्सले सेक्रेड गेम्सको दोस्रो सिजन मात्र होइन, सवा अर्ब जनसंख्या भएको भारतका अन्य विषयमा पनि निर्माण गर्छ भन्नेमा चाहिँ शंका छैन ।

hellosukrabar@gmail.com

Esewa Pasal

प्रकाशित : भाद्र १, २०७५ १०:२७
ADVERTISEMENT
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्
ADVERTISEMENT

हिपहपका गोल्डेन ब्वाई

‘ग्याङस्टर र्‍यापर’ नहुनुले पनि ड्रेकलाई उच्च सम्मान मिलेको छ । र्‍यापका यी ‘असल युवा’ लाई संसारकै बसभन्दा ठूला र्‍यापर भन्न थालिएको छ ।
सजना बराल

काठमाडौँ — उनी संगीतमा आउनु नौलो कुरा थिएन । बा–आमा, काका, हजुरबुबा सबै संगीतकर्मी । उनमा पनि जन्मजात संगीतको रस पस्यो । तर, उनले पारिवारिक शैली अपनाएनन् । आफ्नै रुचिको विधा रोजे– हिपहप । र्‍यापमा पप र आरएन्डबी मिसाएर गीतलाई मेलोडियस बनाए । गाउने गति पनि विस्तारै बनाए । अनि विश्व संगीतमा र्‍याप सुपरस्टार बने– ड्रेक ।

हिपहप संगीत मूलधारमा आएको मात्र छैन, यसले अमेरिकामा रक विधालाई लगभग विस्थापित पनि गरिदिएको छ । यस्तो हुनुमा ड्रेक, लिल वेनी, कान्य वेस्टदेखि अहिलेकी सेन्सेनल र्‍यापर कार्डी बीको समेत भूमिका छ । यिनले हिपहप वा र्‍याप संगीतलाई नयाँ उचाइ दिलाएका छन् । ड्रेकहरू त ठूला सेलेब्रिटी भए । भर्खर चर्चामा आएका सोल्ज ब्वाई, टाइगा, मिगोसजस्ता र्‍यापरको समेत अहिले भाउ बढेको छ ।


नयाँ आर्टिस्टहरू ड्रेकबाट प्रभावित छन् । ड्रेक भने लिल वेनीबाट । उनी वेनीलाई गुरु मान्छन् । उनका लागि गीत गाएका छन्, पाखुरामा ट्याटु खोपाएका छन् । लिल भन्छन्, ‘म जमिनभन्दा माथि छु । ड्रेकले यस्तो गर्नु मेरा लागि अहोभाग्य हो ।’ लिलकै म्युजिक कम्पनीबाट ड्रेक उदाएका थिए । उनका अघिल्ला गीतमा लिलको प्रस्ट प्रभाव देखिन्थ्यो, मन छुने र निर्णायक हरफ राख्थे । यी दुईले कतिपय गीतमा सहकार्य गरेका छन् ।


ड्रेक आफ्ना अनुभव, संघर्षका कथा, मायाप्रेमका किस्सा र सामाजिक उत्तरदायित्वका भावना गीतमा उतार्छन् । ‘स्ट्रिट कल्चर’ को वास्तविक सुगन्ध प्रवाह गर्नु उनको विशेषता हो । उनी मध्यम वर्गीय समाज लक्षित भएर गाउँछन् । श्रोताले गीतमा आफूलाई जोड्न सकुन् भन्नेमा उनको ध्यान हुन्छ । प्राय: गीत भावनात्मक प्रकारका हुने भएकाले केहीले उनलाई ‘हिपहपको महिला भर्सन’ पनि भन्ने गरेका छन् । र्‍यापमा आक्रामक नभएको आरोप लागेपछि उनले ‘सिक्स गड...’ गीतमार्फत आलोचकलाई चुप बनाए ।


यसअघिका थुप्रै र्‍यापर बदनाम थिए । स्नुप डग, डीएमएक्सलगायत आपराधिक क्रियाकलापमा संलग्न भएकाले र्‍यापरप्रतिको सामाजिक दृष्टिकोण कहिलेकाहीँ खराब हुने गथ्र्यो । ड्ेरक त्यो छवि सुधार्न सफल भएका छन् । ‘ग्याङस्टर र्‍यापर’ नहुनुले पनि उनलाई उच्च सम्मान मिलेको छ । उनी र्‍यापका ‘असल युवा’ मानिन्छन् । त्यसमाथि उनको रंगमञ्च पृष्ठभूमि सुनमा सुगन्ध जस्तो भएको छ । गायनमा आउनुअघि उनी अभिनय गर्थे ।


अफ्रिकी मूलका बाबु र क्यानडेली आमाका सन्तान ड्रेक र्‍यापका गोल्डेन ब्वाई बनेको लामै समय भइसक्यो । जति गीत निकाले पनि सबै चलेकै हुन्छन् । काउन्ट डाउन र टप चार्टमा यिनले स्थान सुरक्षित राखेको करिब एक दशक पुग्न लाग्यो । सन् २०१० को ‘थ्याङ्क मी लेटर’ देखि पछिल्लो एल्बम ‘स्कर्पियन’ सम्म आइपुग्दा उनी सधैं बिलबोर्ड र अन्य चार्टमा छाइरहेका छन् ।


अहिले पनि उनका आधा दर्जन गीत ‘बिलबोर्ड हट हन्ड्ेरन्ड’ को अग्रस्थानमा छन् । ‘इन माई फिलिङ्स...’ नम्बर एक स्थानमा छ भने यही गीत समाविष्ट ‘स्कर्पियन’ एल्बम सूचीमा रहेका दुई सयमध्ये पहिलो नम्बरमै छ । वर्षौं भयो, उनी काउन्ट डाउनबाट बाहिरएका छन् । एकपछि अर्को गीतले उनलाई सूचीमा कायम राखेको छ ।
सफलता र तारिफ पाइरहेका ड्ेरकलाई केहीअघि भने एउटा झट्का लाग्यो । उनलाई अर्का र्‍यापर मिक मिलले गीत लेखनमा अदृश्य लेखक प्रयोग गरेको आरोप लगाए । उनी आफ्ना गीत आफैं लेख्दैनन्, अदृश्य लेखकलाई प्रयोग गर्छन् भनियो । ड्रेकले सुरुमा ठट्टा गरे, ‘हो, लेख्दिनँ । तर, टाइप गर्छु ।’ कुरा गम्भीर भएपछि उनले भने, ‘संगीतमा सहकार्य हुन सक्छ । यसमा खराबी के छ ?’


‘टेक केयर...’, ‘वान डान्स...’, ‘हटलाई ब्लिंग...’, ‘बेस्ट आई एभर ह्याड...’, ‘टु मच...’, ‘गड्स प्लान..’ जस्ता उनका गीत चर्चित छन् । उनले सन् २००६ मा पहिलो गीत सार्वजनिक गरेका थिए । लिल वेनीसँग सहकार्य थालेपछि उनको करियर चम्कियो । अहिले ड्रेकका नाममा अनेक सांगीतिक कीर्तिमान छन् । उनलाई संसारकै बसभन्दा ठूला र्‍यापर भन्न थालिएको छ ।

sazna07@gmail.com

प्रकाशित : भाद्र १, २०७५ १०:२७
पूरा पढ्नुहोस्
ADVERTISEMENT
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT