हिले सडकमा खाडल

शिव पुरी

रौतहट — यहाँका स्थानीय तहले गएको आर्थिक वर्षमा आफ्नो नगर क्षेत्रभित्र ठूलो रकम खर्चेर भित्री सडकमा कालोपत्रे र पीसीसी ढलान गरे । तर लामो दूरीका सडकहरूमा भने खाडल र हिलाम्मे छन् । यसले स्थानीयलाई आवतजावतमा समस्या छ ।

रौतहटको देबाही–मौलापुर खण्डको हिलाम्मे सडकमा टाँगा चलाउँदै स्थानीय । तस्बिर : शिव

मर्मत तथा सुधारको शीर्षकका करोडौं रकम खर्च गरे पनि त्यस्ता सडकमा सुधार आउन सकेको छैन ।

मौलापुरबाट देवाही आउने सडकमा खाडल र हिलाम्मे हुँदा आइतबार दिनभर त्यस क्षेत्रमा मानिसको आवागमन कष्टकर बनेको थियो । त्यस क्षेत्रका भित्री सडक भने कालोपत्रे र पीसीसी ढलान गरिएको छ । अधिकांश जनप्रतिनिधिले छोटो दूरीकालाई प्राथमिकतामा राखेपछि लामो दूरीका सडक ओझेलमा परेका हुन् । यस्ता सडकहरू वर्षौंदेखि चल्तीमा छन् । समान्य वर्षामा पनि सडक ठूला खाल्टाखुल्टी र हिलाम्मे हुन्छन् । यसले यात्रुले सास्ती भोग्दै आएका छन् ।

Yamaha


फतुवा विजयपुर नगरपालिकाको विजयपुरदेखि लक्ष्मनियासम्मको सडक लामो समयदेखि जीर्ण छ । करिब १० मिलोमिटर सडकमा बस तथा साना चारपांग्रे सवारी आवतजावतमा यात्रुले ठूलो जोखिम उठाउनुपर्छ । गुजरा नगरपालिकाको सिम्राभवानीपुरदेखि जगलसैयासम्मको करिब ८ किलोमिटर बाटोको हालत उस्तै छ । गरुडाबाट समनपुर जाने मुख्य चोक नजिकैका ठूला खाडलहरू पुरिएका छैनन् ।


मुख्य बजार क्षेत्रको बाटो खाडल परेको छ । त्यहीँ पानी जमेर मानिसलाई समस्या हुँदै आएको छ । यसले पैदलयात्रु, अटोरिक्सा, मोटरसाइकल साथै ठूला सवारीलाई समस्या भएको गरूडाका समाजसेवी धर्मनाथ जयसवालले बताए । ‘विकास भनिएको छ । तर ठूला चल्तीका सडकको अवस्था उस्तै छ,’ उनले भने, ‘यसको मर्मत सम्भार तथा निर्माणमा नगरपालिकाले ध्यान दिनुपर्छ ।’


ठूलाठूला खाल्टो र हिलाम्मे भएकाले जिल्लाको भित्री सडकमा गाडी चलाउन समस्या छ । चन्द्रनिगाहपुरबाट रंगपुरको मैढा जाने बाटोको अवस्था पनि उस्तै छ । स्थानीय तहका भित्री बाटोहरूको अवस्था नाजुक रहेको स्थानीयवासी बताउँछन् । बाटो बिग्रिएको र हिलाम्मे भएका कारण एम्बुलेन्सहरू समेत आवतजावतमा समस्या हुने गरेको छ ।


सिम्राभवानीपुरदेखि जंगलसैया सम्मको बाटोमा साना ठूला गाडी चल्न सक्ने अवस्थामा नरहेको गुजरा नगरपालिका लक्ष्मीपुरटोलका नथुनी माझीले बताए । बाटोका कारण गाउँमा उत्पादन भएका कृषि उपजका वस्तु बजारसम्म लैजान कठिन हुँदै आएको किसानको गुनासो छ । गएको आर्थिक वर्षमा निर्माण भएका अधिकांश नयाँ सडकमा माटो भरेकाले समान्य वर्षामा पनि हिलाम्मे हुँदा आवतजावतमा कठिनाइ बेहोर्नुपरेको छ ।


यसवर्षको बाढीले केही स्थानमा भत्काएको सडक समेत मर्मत हुन सकेको छैन । कटहरियाबाट विजयपुर बजार जाने बहादुरपुलको दुवैतर्फ खाडल परेको छ । देवाही गोनाही र मौलापुर जोड्ने पुलको पश्चिमतर्फको भाग लालबकैया नदिले क्षति पुर्‍याएको छ । औरया हुँदै टिकुलियाघाट आउने बाँधको सडक हिलोले मोटरसाइकल, साइकल चलाउन समेत कठिन छ । देवाहीबाट धरहरी जाने बाटो जीर्ण छ ।


कटहरियाबाट कर्कचकर्मैया, टिकुलिया , बिर्ती, डुमरिया जाने सडक समेत ठाउँ/ठाउँमा भत्किएको छ । चन्द्रपुर नगरपालिकाको ६ नम्बर वडाको बाटोमा खाडल बनाएर छाडेको एक महिना बढी भइसकेको छ । गुजरा नगरपालिकाका प्रमुख प्रशासकीय अधिकृत किरणनिधि तिवारीले यस वर्ष धेरैजसो जीर्ण सडक बनाइसक्ने बताए ।


‘एक वर्ष योजना र विभिन्न विकासे काममै समय बित्यो,’ उनले भने, ‘चालु आर्थिक वर्षमा धेरै जसो सडक मर्मत र कालोपत्रे हुन्छ । त्यसपछि जनताले सास्ती भोग्नु पर्दैन ।’ यहाँ १६ नगरपालीका र २ गाउँपालिका छन । उनीहरूले गएको आर्थिक वर्षमा झण्डै ३० करोड रकम सडकमै खर्चेका जिल्ला समन्वय समितिले जनायो । तर सडकको अवस्था भने सुधार हुन सकेको छैन ।

Esewa Pasal

प्रकाशित : भाद्र २६, २०७५ ०९:१७
ADVERTISEMENT
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्
ADVERTISEMENT

शिखले मनाए प्रकाश दिवस

कान्तिपुर संवाददाता

पर्सा — वीरगन्जका शिख समुदायले सोमबार गुरुग्रन्थ साहेवजीको प्रथम प्रकाश दिवस हर्षोल्लासका साथ मनाएका छन् ।

वीरगन्जस्थित गुरुद्वारामा सोमबार शिख समुदाय गुरु ग्रन्थ साहेवको प्रथम प्रकाश दिवस मनाउँदै । तस्विर : शंकर आचार्य

यहाँस्थित गुरुद्वारामा सोमबार बिहानै पूजापाठ शबदकीर्तन आयोजना गरी लंगर प्रसाद वितरण गरिएको थियो । यसका लागि भारतको झारखन्डस्थित धनवादबाट शबदकीर्तन गाउन एक टोली आएको छ ।

विश्वभरका शिख समुदायले सोमबारकै दिन यो पर्व एक साथ हर्षोल्लासका साथ मनाउने गर्दछन् । भारत पन्जाबको अमृतसरस्थित स्वर्ण मन्दिरमा यस दिन विशेष र भव्य कार्यक्रम हुने गरेको वीरगन्जका शिख समुदायका अगुवा जसपाल सिंह बताउँछन् ।

सन् १६०४ मा आजकै दिन स्वर्ण मन्दिर परिसरमा शिख धर्मका पञ्चम गुरु अर्जनदेवजी महाराजले गुरुग्रन्थ साहेवलाई विशेष धर्मग्रन्थका रूपमा पूजा गर्ने रीतिथिति बसालेका थिए । यस दिन गुरुग्रन्थ साहेवको जन्मदिन सरह मानिन्छ । त्यसअघिका शिख धर्मका गुरुहरूको गुरुवाणी तथा अन्य सन्तहरूको महत्त्वपूर्ण वाणीलाई पनि यस ग्रन्थमा संकलन गरी अर्जनदेवजी महाराजले ग्रन्थलाई विशेष रूप दिएका थिए ।

पछि १७ औं शताब्दीमा शिख धर्मका दशमगुरु गोबिन्द सिंहजी महाराजले गुरुग्रन्थ साहेवलाई थप व्यवस्थित बनाई आफूउपरान्त कोही व्यक्ति विशेषलाई नभई गुरुग्रन्थ साहेवलाई नै पूजाअर्चना गर्नु, त्यसबाटै गुरुकृपा प्राप्त हुन्छ भनी आफ्ना अनुयायीहरूलाई निर्देशन दिएका थिए । त्यति बेला उनले ५ पैसा र नरिवल हातमा लिएर गुरुग्रन्थ साहेवको ३ पटक परिक्रमा गरेका थिए ।

गुरु गोबिन्द सिंहजी महाराजको देहान्तपछि उनकै निर्देशनअनुरूप जीवित धर्मगुरुका रूपमा शिख समुदायले गुरुग्रन्थ साहेवलाई नै मानेर पूजाअर्चना गर्दै आएका छन् । यो समुदायले जन्म, विवाहदेखि महत्त्वपूर्ण संस्कारहरूमा गुरुग्रन्थ साहेवलाई विशेष पूजाअर्चना गरी आशिर्वाद लिने गरेका छन् ।

प्रकाशित : भाद्र २६, २०७५ ०९:१५
पूरा पढ्नुहोस्
ADVERTISEMENT
प्रतिक्रिया
पठाउनुहोस्
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT